بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
خدمات

برندها می‌مانند چراکه مشهورِ، مقبولِ ماندگار هستند.

به خوبی می‌دانیم که برندها ارزش افزوده‌ی کسب‌وکارهای قرن ۲۱ هستند. تجهیزات و منابع ‌انسانی شما مستهلک می‌شوند اما نام و نشان شما تا سالیان متمادی می‌ماند. بر جهانی که برندها حکومت می‌کنند لازم است به برندسازی موثر، بیش از همیشه بیاندیشید. برند، احساسی است که مخاطب آن را لمس و سپس تصمیم به خرید می‌گیرد. برند تعهدی نانوشته است که باعث تعمیق وفاداری مخاطبان و مشتریان با محصول و سازمان می‌شود. برندها نیاز به هویت دارند و هویت برند ریشه در جوهره یا هسته وجودی برند دارد. برندها یک شبه خلق نمی‌شوند و استراتژی‌های خاص خود را دنبال می‌کنند.

برندها به هویت بصری یکپارچه‌ای (Identity) پیوند می‌خورند که هر بخش از این هویت بصری تداعی کننده احساس، وعده، قول و جوهره‌ی اصلی برند است. برندها وقتی ساخته شوند بر قلب‌ها حکومت می‌کنند و مشتریان شما، برند را در هر قالبی دوست خواهند داشت. بسیاری از برندهای مشهور جهان فقط قلب‌ها را تسخیر کرده‌اند، هرچند در تلاشی بی‌وقفه برای بالا بردن سطوح کیفی محصولات و خدمات خود هستند اما وقتی پای آن‌ها به میان می‌آید کسی از قیمت و جزییات کیفیت حرفی نمی‌زند.

ما به شما کمک می‌کنیم که

۱- استراتژی برند خودتان را خلق کنید.

۲- جوهره و هویت برندتان را تدوین کنید.

۳- قصه‌ی برند خود را بنویسید.

۴- شعار وابسته به برند (Tagline) خودتان را خلق کنید.

۵- به برند دوم و جایگزین اندکی بیشتر بیاندیشید.

۶- کسب‌وکارتان را استانداردتر از همیشه عرضه شود.

در این مسیر چه چیزهایی کسب می‌کنید

بـرندبوک

یک گایدلاین یا کتاب راهنمای برند حاوی استانداردهای خلق هویت و هویت بصری برند را دریافت می‌نمایید که برپایه متد علمی طراحی و تدوین شده است.

تاثیــرگذاری

به خوبی و به سرعت در اذهان عمومی و جامعه‌ی هدف خود جا می‌گیرید و مخاطبان به‌سادگی می‌توانند احساس امنیت و کیفیت را از نام و نشان تجاری شما دریافت کنند.

ارزش افزوده‌ی برند

چیزی که در آینده برای شما به عنوان سرمایه‌ی فنا ناپذیر باقی می‌ماند، برندتان است که با هر روز از حضورش در بازار، ارزشمندتر از همیشه خواهد بود.

استراتژی معرفی برند

یک نقشه راه به دست شما خواهد رسید که به شما خواهد گفت چه حسی را به مخاطب منتقل کنید، چه چیزی را تداعی کنید، چه وعده‌ای بدهید و  چگونه برندتان را وایرال کنید.

مربیگری و پشتیبانی

با نگاهی حرفه‌ای و با تکیه بر تیم‌های قدرتمند گرافیکی و متخصصین حوزه‌ی برند در کنار شما برای خلق ثروتی بزرگ به نام برندتان خواهیم بود که شما را مشهور.، مقبول و ماندگار نماید.

با ما در تماس باشید

برای حکمرانی بر قلب مشتریانتان همین الان اقدام کنید.

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.