بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
خدمات / مشاوره کسب و کار

کسب‌وکارهای موفق و مدیران کارآمد، برای داشتن تیم مشاوره قدرتمند برای توسعه اهدافشان، عزم راسخ دارند.

IBS Group به عنوان یکی از بازیگران کارآمد بین‌المللی که شناخت جامعی از بازار کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه دارد با محوریت قراردادن کشور کانادا و با تکیه بر دانش و تخصص تیم اجرایی و مشاورین کارآمد دانشگاهی و تجربی، خدمات نه‌گانه کاملی را براساس نیاز مدیران و صاحبان کسب‌وکارها را ارایه می‌نماید.
این خدمات نه‌گانه در سه پکیج متفاوت به لحاظ زمان‌ اجرا ارایه می‌شود:

۱- خدمات مشاوره کسب‌وکار بلندمدت
این پکیج که عمدتا مشاوره‌های مدیریتی در قالب‌های زمانی یکساله و بیشتر را دنبال می‌نماید با هدف ارایه خدمات گسترده، اصولی، اجرایی و یکپارچه طراحی شده است. در سفری یکساله و بیشتر به عنوان تیم مشاور از راه دور و نزدیک نسبت به رفع و حل چالش‌های شما تلاش کرده و همچنین با خلق راهکارهای هوشمندانه نقش بسزایی در رشد برند، تعمیق وفاداری و توسعه کسب‌وکارتان خواهیم داشت. اغلب مخاطبان این پکیج‌ها، کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط هستند که نیازمند دریافت خدمات دایمی، لحظه به لحظه و در سطح بزرگتری هستند تا مسیر رشدشان را تسریع کنند.

۲- خدمات مشاوره کسب‌وکار میان مدت
این پکیج که عمدتا مشاوره‌های مدیریتی در قالب‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا حتی فصلی را در بر می‌گیرد با هدف ارایه خدمات کارآمد، زودبازده و مناسب‌تر به لحاظ اقتصادی طراحی شده است و عمدتا مناسب کسب‌وکارهای کوچک و تا متوسط است که فرصت زمانی و منابع مالی کمتری دارند و از سویی برای بقای خود تلاش می‌کنند و فاکتورهای تثبیت نسبت به فاکتورهای توسعه‌ای برایشان از اهمیت بالاتری برخوردار است. در این پکیج‌ها نیز تیم مشاورین IBS با کیفیتی مشابه خدمات بلندمدت ایفای وظیفه می‌نمایند.

۳- خدمات مشاوره کسب‌وکار کوتاه مدت
تمام کسب‌و‌کارهایی که به دنبال مشورت گرفتن و آزمون نمودن ایده‌های اتاق فکرشان هستند و یا خود به تنهایی از عهده‌ی حجم بیشتری از اقدامات تثبیتی و توسعه‌ای خود بر می‌آیند با انتخاب این پکیج‌ها که در قالب ارایه خدمات مشاوره‌ای ساعتی، روزانه و هفتگی است در بستری با کیفیت و کارآمدی بالا به تبادل نظر و اخذ مشورت می‌پردازند. در این نوع خدمات برخلاف خدمات بلند و میان مدت، تیم مشاور مسوولیت نظارت بر انجام امور و گزارش‌گیری از روند مورد تحقق یا انحراف از معیارها را ندارد.

پکیج مشاوره‌های کسب‌وکار

همانطور که می‌دانید در IBS ما در چهار شکل مختلف ومتنوع، خدمات مشاوره‌های مدیریتی و کارآفرینی را ارایه می‌کنیم.

هرکدام از این پکیج‌ها با مشخص شدن حداقل سرمایه‌گذاری مورد نیاز از سوی کلاینت‌ها در ادامه معرفی و در نهایت در جدول پایانی(Z)، به مقایسه هریک از این پکیج‌ها و خدمات تابعه‌ی آن‌ها پرداخته‌ایم.

پکیج  A – مشاوره‌های کسب‌وکار  یکساله

این پکیج که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین پکیج‌های مشاوره‌ای  IBS می‌باشد، بسته به طبقات موضوعی و خدماتی انتخابی کلاینت در حوزه‌های ساختارسازی، منابع انسانی، بازاریابی، برند، تبلیغات، بازرگانی خارجی، سوشیال مدیا، دیجیتال مارکتینگ، زنجیره تامین و…  سرمایه‌گذاری از ۳۰ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار کانادایی را می‌طلبد. از جزییات خدمات و امکانات این پکیج می‌توانید در جدول Z مطلع شوید.

پکیج  B – مشاوره‌های کسب‌وکار شش ماهه

این پکیج که تا حدودی به لحاظ شکل خدمات به پکیج  Aشباهت دارد در واقع میزان سرمایه‌گذاری کلاینت برای اخذ خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های ساختارسازی، منابع انسانی، بازاریابی، برند، تبلیغات، بازرگانی خارجی، سوشیال مدیا، دیجیتال مارکتینگ، زنجیره تامین و…  را به سبب طول مدت قرارداد کمتر تا ۵۰٪ کاهش داده است. از جزییات خدمات و امکانات این پکیج می‌توانید در جدول Z مطلع شوید.

پکیج  C – مشاوره‌های کسب‌وکار سه ماهه

این پکیج که تا حدودی به لحاظ شکل خدمات به پکیج  A و  B شباهت دارد در واقع میزان سرمایه‌گذاری کلاینت برای اخذ خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های ساختارسازی، منابع انسانی، بازاریابی، برند، تبلیغات، بازرگانی خارجی، سوشیال مدیا، دیجیتال مارکتینگ، زنجیره تامین و…  را به سبب طول مدت قرارداد کمتر و انجام تخصصی‌تر یک حوزه به تنهایی تا ۷۰٪ کاهش داده است. از جزییات خدمات و امکانات این پکیج می‌توانید در جدول Z مطلع شوید.

پکیج D – برنامه ماهانه مدیران

برنامه ماهانه مدیران، یک پکیج اقتصادی و خاص برای کسانی هست که علاقمند به اخذ مشاوره‌های به روز و عالی هستند اما سرمایه‌گذاری در پکیج‌های A، B و C برایشان توجیه‌پذیر یا کارآمد نیست.

این افراد یا سازمان‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹۹۹ دلار کانادا برای یک‌سال، یک سازمان مشاور کسب‌وکار را کنار خود داشته باشند و در مسیر توسعه و یا حل چالش‌هایشان از خدمات مشورتی و راهکارهای یکپارچه‌ی IBS بهره‌مند شوند.

از جزییات خدمات و امکانات این پکیج می‌توانید در جدول Z مطلع شوید.

جدول Z - مقایسه انواع پکیج‌های مشاوره‌ کسب‌وکار

نام پکیج طول مدت پکیج به ماه میزان مکالمه صوتی و تصویری در هر سال استاندارد BC-9-IBS-2023 میزان تخفیف برای دریافت خدمات کانادایی آنالیز اولیه کسب‌وکار دریافت نسخه‌های الکترونیکی در قالب استراتژی و برنامه آموزش آنلاین ارزش پکیج به دلار کانادا
پکیج A ۱۲ ۶۰ ساعت دارد ۳۰ درصد دارد دارد ۵ ساعت ۳۰ تا ۲۵۰ هزار C$
پکیج B ۶ ۳۰ ساعت دارد ۲۰ درصد دارد دارد یک ساعت ۱۶ تا ۱۷۰ هزار C$
پکیج C ۳ ۱۵ ساعت دارد ۲۰ درصد دارد دارد - ۵ تا ۱۰۰ هزار C$
پکیج D ۱۲ یک ساعت دارد ۲۰ درصد دارد دارد - ۹۹۹ C$

در صورتی‌که بازه‌‌ی زمانی مطلوب‌نظربا توجه به شکل کسب‌وکارتان را یافته اید، حال از طریق اطلاعات مربوط به ۹ دسته‌بندی خدمات مشاوره‌آی، نسبت به تعیین حوزه‌های مورد نیاز برای ورود تیم مشاور را اقدام فرمایید.

بازاریابی و فروش

با تکنیک‌های بازاریابی و استراتژی‌های آن آشنا شوید و با رفتارهای ساختاریافته و عمل‌محور، فروش خود را متحول کنید.

                                                           

استراتژی تجارت

با در دست داشتن یک نقشه‌ی استراتژیک، زمینه موفقیت در آینده را برای خود بسازید. استراتژی‌ها به شما خواهند گفت که چگونه و به کدام مقصد بروید.

مدیریت و رهبری

با فراگیری نحوه اصولی و حرفه‌ای مدیریت و رهبری، پتانسیل‌های خود را کشف کنید. ما به شما دستورالعمل‌هایی خواهیم داد تا در این حوزه موفق شوید.

                                                           

قراردادهای بین‌المللی

داشتن قرارداد استاندارد و حرفه‌ای به زبان انگلیسی برای تعامل با شرکای تجاری شما در اقصی نقاط جهان به ویژه کشور چین گامی بسیار مهم است.
تجربه‌ی اجرایی و تیم حقوقی ما به شما کمک می‌کند تا آسوده خاطر باشید.

تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و وب سایت

بقای کسب‌وکار شما در دیده شدن، مقایسه و انتخاب مشتریان و تعامل شما با مخاطبان است. با تبلیغات اصولی و دنیای مدرن دیجیتال و روابط‌عمومی صحیح دریچه‌ی جدیدی برای کسب‌و‌کارتان بگشایید.

برند و هویت

واژه‌یابی درست، خلق اصولی و استاندارد هویت برند و همچنین داشتن استراتژی برندینگ، می‌تواند ارزش افزوده‌ی زیادی را برایتان خلق نماید.

                                                           

نوآوری، تحول و استارتاپ

در خلق ایده‌های جدید، پرداختن به اصول تحول در حوزه‌ کاری شما و کمک به کارآفرینان و علاقمندان به استارتاپ، تجربه‌ی غنی ما را شامل می‌شود.

                                                           

منابع‌انسانی و رفتار‌سازمانی

ساختارسازی، استخدام، جذب نیروی انسانی جدید، توسعه بهره‌وری، ارزیابی عملکرد و سازمان‌دهی نیروهای خودتان را به متخصصین امر بسپارید.

                                                           

مدیریت تامین و بازرگانی

برای یافتن بهترین تامین‌کنندگان، بهترین بازارهای هدف و همچنین تعامل با شرکت‌های خارجی از مذاکره تا قرارداد در کنارتان هستیم.

                                                           

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.