بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
خدمات

مدیریت و رهبری

این روزها مدیریت و رهبری کردن یک سازمان به امری بسیار پیچیده تبدیل شده است تا حدی که شما بدون دانش مدیریت و عدم تسلط بر تکنیک‌های رهبری قادر نخواهید بود به سیستمی ساختارمند، پیشرو و با بهره‌وری بالا دست بیایید.

سطح انتظارات کارکنان، مشتریان، شرکای تجاری و حتی سیستم‌های دولتی از شما بسیار بالا خواهد بود و برای مدیریت و مذاکره موثر با هریک از این بخش‌ها نیازمند الگو و روش خاصی هستید که شما در موقعیت برنده قرار دهد.

امروزه انسان‌هایی با مطالعه و دانش بسیار بالا در مقابل شما قرار می‌گیرند و اگر شما توانایی استفاده از ابزارهای مدیریتی و روش‌های نوین را نداشته باشید، قطعا به عنوان یک رهبر یا مدیر موفق شناخته نخواهید شد.

مدیریت انسان‌ها، سلیقه‌ای نیست بلکه تلفیقی از دانش مدیریت، علم روانشناسی و روانشناختی، تخصص مطالعه رفتار انسان‌ها و هنر برقراری تعامل با دیگران است بنابراین در مسیر تبدیل شدن به یک رهبر موفق،‌ IBS را  همواره کنار خود تصور کنید.

ما به شما کمک می‌کنیم که

۱- شرکت و سازمان خود را به طور موثر مدیریت کنید.

۲- رویکردهای ارتباطی موثر را پیدا کرده و توسعه دهید.

۳- یک چارچوب مدیریتی یکپارچه برای خود خلق کنید.

۴- پیشرفت‌های خود را اندازه‌گیری کنید.

۵- با توجه به جریانات محیط داخلی و خارجی سازمان، به موقع و هوشمندانه تصمیم بگیرید.

۶- سبک مدیریت یا رهبری خود را با توجه نوع کسب‌وکار و شخصیت خویش انتخاب کنید.

در این مسیر چه چیزهایی کسب می‌کنید

رویکردی ساختار یافته و هدفمند

رویکردی عمل‌گرا، هوشمند و متمرکز بر بهبود شیوه‌های مدیریتی و رهبری

ابزارهای مدیریت و رهبری موثر

به جای تحمل فشار همه‌ی جریانات و فرآیندهای سازمانی، از سیستم‌ها و ابزارهایی بهره می‌جویید که همه‌ی سازمان را درگیر حل مسایل می‌کند و شما نیز می‌توانید آزادانه‌تر در هر نقطه‌ی جهان سازمانتان را ارزیابی و به تیم خود دستور کار دهید.

مربیگری و پشتیبانی

اتاق فکر شما را تیم ما شکل می‌دهد و شما در پشت همه‌ی اتفاقات خوب و چالش‌های سازمان، از تیم ما کمک می‌گیرید، بدون آنکه دیگران متوجه این اتاق فکر باشند. نقاط ضعف شما را کشف و با ارایه نسخه‌های کاربردی، ‌خوراک فکری، مطالعاتی، تجربی و فراگیری علوم را برایتان مشخص می‌نماییم.

سبک منحصربه‌فردتان را کشف می‌کنید

این‌که منطبق بر توانمندی‌ها، شخصیت، امکانات و شرایط موجود بتوانید روشی را انتخاب کنید، حاصل تحلیل‌ها و بررسی‌های مستمر تیم‌IBS است که دایما اقدامات و اتفاقات پیرامون شما را پایش می‌کنند.

با ما در تماس باشید

برای بهینه‌سازی کسب‌وکارتان همین الان اقدام کنید.

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.