بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
بیانیه رسالت و ماموریت

بیانیه رسالت و ماموریت

ماموریت

گروه IBS با نگرش تحول در کسب و کارها و کمک به شرکت‌ها، کارآفرینان و افرادی که در اندیشه توسعه هستند با به کارگیری روش های نوین در علوم مدیریتی تاسیس گردیده و با شعار ” Make up your mind, Change your mindset ”   در تلاش است تا ضمن بهره گیری از اساتید، پژوهشگران و مشاوران کارآمد، در مسیر توسعه کسب و کارها و خلق روش های اثربخش مدیریتی گام بردارد. ما در کنار مخاطبان خویش هستیم تا بهترین روش‌ها و استراتژی‌ها را خلق و بتوانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. صاحبان کسب‌وکارهای کشورهایی که محدودیت‌های جهانی دارند، اولین کانون توجه ما را شکل می‌دهند تا تجربه کار در کلاس جهانی را داشته باشند.

چشم‌انداز

با توجه به دانش و تخصص مدیران ارشد، مشاورین و کارشناسان IBS و متمایز بودن محصولات و خدمات، آرزوی این گروه، اقدامات فرا قاره‌ای و بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای سرعت‌دهی به تجزیه و تحلیل کسب‌وکارها و ارایه استراتژی‌هایی با ضریب موفقیت بالا در بستر دیجیتال است. زمانی که مکان، فرهنگ کار و زبان گویش برای مشاورین IBS محدودیت محسوب نشود ما به بخش اعظمی از چشم‌انداز عالی خود رسیده‌ایم.

ارزش‌

با در نظر داشت جنبه‌های اخلاقی و انسانی که اصول ابتدایی تجارت محسوب می‌شوند، مهمترین ارزش‌ها درگروه IBS، احترام به نگرش مشتری، ایجاد تمایز در خدمات و محصولات، توجه به منافع کارکنان، سهامداران و شرکای تجاری و در نهایت ادای مسوولیت‌های اجتماعی می‌باشند.

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.