بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

شرایط و ضوابط

گروه IBS یک شرکت با ماهیت ارایه خدمات مشاوره‌ای کسب‌وکار برای تمامی مخاطبان خود در سراسر گیتی است که در کشور کانادا به ثبت رسیده و با تمرکز ویژه ای که بر بازارهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی و خاورمیانه دارد در تلاش است تا مشاوری امین برای کسب‌وکارهای آن مناطق باشد.

در IBS سه تیپ خدمات به مشتریان ارایه می‌شود که هرکدام در برگیرنده ضوابط و شرایط خاصی هستند که کلاینت‌های محترم باید به آن موارد توجه نمایند.

سه تیپ خدمات اصلی IBS

۱- خدمات مشاوره‌ای بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه مدت

۲- خدمات اجرایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، آموزش، صدور گواهی‌نامه و… با عنوان خدمات کانادایی

۳- خدمات در قالب پکیج‌های ویژه‌ای همچون برنامه ماهانه مدیران

شرایط و ضوابط اجرایی IBS

۱- همکاری با شرکت‌ها، اشخاص و سازمان‌هایی که در دیگر کشورها مستقر هستند و اختلاف ساعت با کشور کانادا و دفتر مرکزی IBS دارند، براساس توافق، جلسات آنلاین  در ساعت‌هایی برگزار خواهند شد که برای هر دو طرف زمان مناسبی تلقی شود.

۲- خدمات واگذار شده در قالب مشاوره‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه مدت براساس قرارداد فی‌مابین و ضوابط مورد توافق پیش خواهد رفت. بنابراین شرایط مندرج در این قرارداد‌ها در حکم شرایط و ضوابط سایت است که برای هر دو طرف اجرایی خواهند بود.

۳- پکیج ماهانه مدیران به صورت قطعی به کلاینت‌ها واگذار می‌شود و در صورت انصراف هیچ مبلغی به متقاضی عودت نخواهد شد.

۴- در راستای بهره‌گیری مناسب از امکانات مندرج در پکیج ماهانه مدیران، لازم است در طی ماه، گزارش‌ها و درخواست‌های خود را در پرتال ثبت نمایید چراکه کارشناسان IBS براساس اطلاعات دریافتی از کلاینت‌ها، موارد را بررسی و ارایه راهکار می‌نمایند. شما مشکلات و چالش‌هایتان را بیان کنید و کارشناسان ما بهترین راهکارها را به شما ارایه می‌نمایند.

۵- کارشناسان ما پس از تکمیل فرم از سوی شما، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت. راه‌های ارتباطی با متقاضیان غیر کانادایی و اشخاص خارج از خاک کانادا از طریق گوگل‌میت، واتساپ و یا تلگرام خواهد بود.

۶- شماره تلفن ارتباطی IBS به شرح ذیل است لذا از پاسخگویی به شماره‌های دیگری که ممکن است خود را کارگزار یا کارشناس IBS معرفی نمایند اجتناب نمایید.

خط اصلی:    ۲۹۲۸ ۷۲۰ ۶۴۷ ۱+

۷- کلیه پرداخت‌های مالی برای IBS طی ایمیل رسمی و درج پیام در پرتال و از مبادی اعلامی شرکت IBS خواهد بود لذا مسوولیت پرداخت هر نوع وجه بدون هماهنگی و اخذ تاییدیه از IBS برعهده‌ی کلاینت است.

۸- خدمات کانادایی همچون طراحی سایت، اخذ گواهی‌نامه‌ها و… به سبب این‌که توسط پیمانکاران IBS انجام می‌شوند براساس ضوابط آن پیمانکاران با مشتریان عمل خواهد شد بنابراین قبل از هر اقدامی ضوابط و شرایط دریافت هریک از خدمات را از کارشناسان پیگیری نمایید.

۹- تمامی ارتباطات پروژه‌ای IBS با کلاینت‌ها از طریق پرتال بوده و علاوه بر این، هر تغییر یا بروزرسانی در پرتال از طریق ایمیل به کلاینت‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. حفظ نام کاربری و رمز عبور در پرتال به عنوان اصلی‌ترین بستر ارتباط با IBS، امری ضروری است.

۱۰- تیم IBS در هیچ یک از پروژه‌های مشاوره ای و محصولات ارایه شده، بازوی اجرایی کلاینت نیست لذا انتظار انجام امور اجرایی را از کارشناسان ما نداشته باشید.

۱۱- در هرکشور، اگر کلاینتی توسط IBS تایید و پذیرفته شود، کلیه مکاتبات و جلسات با حضور مترجم مقیم در IBS پیش برده خواهد شد بنابراین هیچ یک از کلاینت‌های IBS نباید دغدغه ارتباط گرفتن با کارشناسان را به زبان انگلیسی داشته باشند.

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.