بیش از ۱۰ سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. IBS یک آژانس مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
خدمات

برنامه‌های ماهانه‌ی ما را برای رسیدن به سطوح جدیدی از رشد از دست ندهید.

پس از سال‌ها تجربه‌ی مشاوره به کسب و کارهای مختلف و کوچینگ بسیاری از مدیران توانمند در اقصی نقاط جهان، طرح بسیار ویژه و خاصی را برای بهره‌مندی از خدمات مشورتی با شرایط اقتصادی بهینه طراحی کرده‌ایم که این امکان را به شما می‌دهد تا با خرید اشتراک برنامه‌های ماهانه از خدمات متنوعی در بازه‌های زمانی ماهانه با نرخی استثنایی بهره‌مند شوید. برنامه ماهانه مدیران در واقع یک پکیج اقتصادی برای سازمان‌ها و اشخاصی است که نیازمند مشورت یا آزمون نمودن تصمیمات خود هستند.

برنامه ماهانه مدیران برای چه کسانی مناسب است

۱- سازمان‌ها، شرکت‌ها و اشخاصی که برای توسعه کسب‌وکار خود نیاز به مشاوره‌های مدیریتی، بازاریابی و برند دارند اما بودجه کافی برای استخدام یک مشاور حرفه‌ای تمام وقت را ندارند.
۲- اشخاصی که در اندیشه راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستند اما نمی‌دانند مسیری را طی نموده‌اند چگونه ارزیابی ‌کنند. در واقع برنامه ماهانه مدیران، ابزار کنترلی و نظارتی روندهای طی شده‌ی این کارآفرینان محسوب می‌شود.
۳- سازمان‌ها، شرکت‌ها و اشخاصی که در مسیر توسعه هستند و همچنین مشاوران تمام وقت یا پاره‌وقت را به کار گرفته‌اند اما نیاز دارند تا از طریق یک سازمان مشاوره‌ دهنده دیگر، تجویزها و تصمیم‌سازی‌های تیم مشاور خود را آزمون کنند. در واقع نسخه تجویزی برنامه ماهانه مدیران می‌تواند مکمل یا اصلاح کننده نظر مشاوران مقیم در سازمانشان باشد.
۴- شرکت‌ها و اشخاصی که خود به دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها مشاوره مدیریتی می‌دهند و داشتن پکیج‌ ماهانه مدیران IBS به آن‌ها برای ارایه راهکارهای حرفه‌ای‌تر برای مشتریانشان کمک می‌نماید.

برنامه ماهانه مدیران چگونه کار می‌کند

در واقع هر سازمان یا شخصی که پکیج برنامه ماهانه مدیران را برای یکسال خریداری می‌نماید، از طریق پرتال جامع ارتباطی IBS،‌ در طی بازه‌های زمانی مشخص در هرماه، گزارشات و درخواست‌های خود که نیاز به مشورت یا دریافت نظر تیم مشاورین IBS دارد را در پرتال بارگذاری نموده و درخواست خود را ارسال می‌نماید.
معمولا در یک بازه‌ی زمانی پنج روزه در پایان هر پریود زمانی ماهانه، کارشناسان IBS گزارشات و درخواست‌های واصله را از طریق پرتال برای اعضای هیات علمی و تیم مشاورین خود ارسال می‌نمایند.
مشاورین و متخصصین IBS، پاسخ کلاینت‌ها را براساس درخواست‌ ایشان و همچنین موارد ضمیمه شده، با کیفیت خدمات مشاوره‌ای بلندمدت، تنظیم نموده و به سرگروه‌های هر بخش ارسال می‌نمایند. تمامی پاسخ‌ها توسط سرگروه‌ها بررسی و نواقص احتمالی برطرف و سپس از طریق کارشناسان IBS در پرتال بارگذاری و برای کلاینت‌ها ارسال می‌گردند.
با این روش در هر ماه، به خوبی و به راحتی می توانید با حق اشتراک بسیار اقتصادی و مناسب، از مشاوره‌های فنی تیم حرفه‌ای IBS در کانادا که متشکل از ۳۰ مشاور و استاد دانشگاه‌های مطرح می‌باشند، بهره‌مند شوید.

پکیج برنامه ماهانه مدیران شامل چه مواردی است

۱- دریافت برنامه کاری ماهانه فراخور نوع فعالیت، نیاز و محصولات و خدمات شما براساس توضیحات پاراگراف فوق

۲- در اختیار داشتن فرصت یک ساعته جهت بهره‌مندی از مشاوره در قالب مکالمه تصویری در اسکایپ و یا گوگل‌میت در راستای راهنمایی نسبت به برنامه‌ی ماهانه دریافتی و یا رفع ابهامات و سوالات شما و تیمتان.

۳- دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی‌ IBS SIGN با هدف نشان دادن استانداردسازی سازمان توسط یک گروه مشاوره‌ بین‌المللی مستقر در کانادا و اثبات توانمندی‌های مدیریتی و سازمانی شما به شرکای تجاری و مشتریانتان. این استاندارد با کد 2023- BC- 9-‌IBS شناخته می‌شود که لوح فیزیکی و نماد آن در شش ماهه اول همکاری در هرکجای جهان که باشید برایتان ارسال خواهد شد.

۴- دریافت مقالات جدید‌ IBS قبل از نشر عمومی با هدف استفاده بهینه‌ی شما و همچنین دسترسی به خوراک فکری ایده‌آل.

۵- دریافت خدمات کانادایی با تخفیف ۲۰ درصدی (جهت اطلاعات بیشتر خدمات کانادایی کلیک کنید)

۶- آنالیز وضعیت کسب و کار شما در سه‌ماه ابتدایی عضویت توسط شورای ارزیابی‌ IBS و ارایه تحلیل فنی‌ IBS و همچنین ارزیابی مستمر این روند.

شما برای یک سال بهره‌مندی از این خدمات بی‌نظیر ماهانه فقط 9۹۹ دلار می‌پردازید
پس تا ظرفیت سال جاری تکمیل نشده‌است اقدام و یا برای سال آتی جایگاه خود را رزرو نمایید.

اگر کارت اعتباری، ویزا کارت و ... دارید می‌توانید به صورت آنلاین خدمات ما را خریداری نمایید در غیر اینصورت با تکمیل فرم و ارسال درخواست منتظر تماس همکاران ما باشید.

با ما در تماس باشید

اگر می‌خواهید از این بسته جذاب برای کسب و کارتان بهره‌مند شوید، همین الان اقدام کنید.

بزودی این بخش فعال خواهد شد

از شکیبایی و حمایت شما سپاسگزاریم

برای اطلاع از فعال شدن بخش های مختلف محاسبه گر، لطفا آدرس ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید. به محض فعال شدن این بخش به شما اطلاع خواهیم داد.